Voting

Tuesday, April 12, 2011

Kuda ke Keldai???

hehehe...suker tul tgk gambar budak2 nih...beria2 cerita kata naik kuda bagai...rupanya keldai lor...hahaha....ntah aku ni pun...mana plak budak2 kecik leh naik kuda...bahaya gak kan...so, keldai la yg cam kuda tp tak bahaya...huhuh....

nih xtvt dewang masa aku dok berkursus kat Colmar Tropicale minggu lepas la nih...aku dok sakit kepala layan kelas...best plak dewang gi bersuka ria...hehehe...yer la..mmg itu pun niat aku...sekali sekala...nk bawak gi semata-mata ke sana...cam takde pasal la plak kan? anyway...dedulu penah la bawak gi taman rabbit tuh...kire nih kali kedua la naik ke Bukit Tinggi nih...


ini hasil tangan abg haziq...dh buleh harap suruh snap gambar dah...hehehe

betul gak adik aku kata...bawak time dewang dh besar sket camni la yg seronok...sbb dah tahu tgk menda2 nih...kalau masa baby....apo yg baby leh hayati...yer tak?? hehhee...

so, korang layan gambo je la ekk...aku nak teruskan aku nyer kerja nih...serabut dah meja..uwaa!!!

sama besar je teddy tuh ngan dija kan??

No comments: